Dieettips voor een mooi, vrouwelijk figuur

In dit artikel ontdekt u dieet tips over het maken en behouden van uw figuur mooi.Het is iets wat veel dieetkundigen weten en bijna elke vrouw zou graag willen weten.Deze dieet tips hebben de kracht om je figuur op te vullen en in te vullen.

Dieet en lichaamsbeweging zijn de twee belangrijkste essenties bij het maken en behouden van de figuur mooi.Geen vrouw kan het gewicht verminderen, een onhandig en oneerlijk figuur verbeteren, alleen door oefening.Dieet komt voorop.Comparatief weinig vrouwen hebben vet nodig.Wat het meest nodig is, is vermindering.

 

EERSTE HULP VOOR DE DIKKE MENSEN

Maar voor degenen wier figuur moet opbouwen en invullen, moeten de volgende feiten in gedachten zijn.Eerst, geestelijk ontspannen.Bekommerd en zenuwspanning gebruiken calorieën – de calorie is de eenheid waarmee we warmte en voedsel meten – zeer snel, en hebben de neiging om gewicht lager te maken dan normaal.Ten tweede, slaap genoeg en adem de frisse lucht in overvloed.Derde oefening, de eetlust stimuleren en alle organen van het lichaam helpen om hun werk te doen.Ten vierde, eet meer van het voedsel dat hoog is in voedselwaarde.Boter, suiker, room en room saus op groenten, kabeljauwleverolie en olijfolie, zijn allemaal vetend.

 

EERSTE HULP VOOR HET VET

Als u dik bent en niet wilt dat u uw figuur vermindert in overeenstemming met de normale en ideale lichaamsmetingen, verbreekt u geen fouten.Shun antifat patent medicijnen en quack "cures."Vaak worden ze op basisvan kwik, arseen of schildklier extract.Shun Epsom zoutbadjes en te veel Turkse baden.Ze doen kwaad en niet goed.De vermindering van calorieën is het echte geheim van

succesvolle vetreductie, en een sleutel tot die meeteenheid stelt u in staat om uw figuur binnen de juiste grenzen te brengen, om uw figuur mooi te houden.Het hele punt is om te weten hoeveel calorieën van voedsel je nodig hebt per dag.Nu, normaal gesproken, kan een vrouw die niet in werkelijke zin van het woord werkt "werken" met 1,600 tot 1.800 calorieën per dag.Als ze een of ander sedentair beroep volgt, zullen ze 2.000 tot 2.200 calorieën volstaan.Als haar bedrijf loopt, staande of lichtere handarbeid nodig heeft, kan ze haar calorievergoeding tot 2500 runnen.Als zij hard fysieke arbeid verricht, heeft zij recht op 2.500 tot 3.000 calorieën.Dit spreekt normaal gesproken uit.

Maar als je te dik bent, als je je figuur naar zijn rechtmatige regels wilt terugbrengen, moet je weten wat je ideale nettogewicht moet zijn om het aantal calorieën van voedsel dat je niet nodig hebt, af te snijden.

 

Onder de soorten voedsel, let op dat eiwitten, die weefsel opbouwen en energie opleveren, vet kunnen opslaan.

Proteïnen bevinden zich in vlees, vis, hoender, noten, melk, kaas, groenten.Vetten (dierlijke vetten, oliën, chocolade, noten) worden door het lichaam opgeslagen als vet.Zo zijn koolhydraten (suikers, zetmeel, inclusief brood, granen, aardappelen, maïs, enz.).Vitamines, voedingsstoffen die nodig zijn om te groeien, voorkomen in dierlijke vetten, maar niet in plantaardige producten, evenals eieren, melk, boter en vlees, plantaardige buitenhuiden, korrelkiemen en vruchten.

 

BALANS IN DIEET

Dit soort voedsel moet evenwichtig zijn.Als u ze goed balanseert, kunt u uw cijfer verminderen

normaal zonder gezondheid te verwonden of aan een eentonig voedingsdieet te houden.Proteïnen die u moet eten, maar niet teveel of andersom.En je moet Vitamines eten, die overvloedig zijn bij het onttrekken van groenten en fruit.Wees niet bang om veel water te drinken.Maar verlaag uw calorievergoeding niet.Zonder verdere theorie adviseren wij de vrouw die wil eten en dun worden om de volgende vloeistoffen en voedingsmiddelen te vermijden.

 

ONDERHOUDEN

Vermijd water tijdens de maaltijden-het laat je meer eten.Drink alles wat je wilt tussen de maaltijden.Rijke frisdrank moet vermeden worden.Maar koffie in moderatie en afgeroomde melk zijn niet schadelijk.Maar elke vrouw zou moeten weten dat alle alcoholische dranken haar vet maken als ze dik en dunner is als ze dun is en dus geen goed doel heeft.Elk beetje voedsel dat u eet, boven wat uw systeem en uw normale gewichts-, cijfers- en caloriebehoeften eisen, is vet.Suikergoed, Taart, Taarten, Roomijs, Gefrituurde Zoete Aardappelen, Gekonfijte Zoete Aardappelen, Kaas, Rijst, Boter, Vers En Witbrood, Rijke Vlees, Dikke Gravures En Noten zijn vet.

 

"Gefrituurd" gebakken voedsel, spek, ham, varkensvlees, en alles wat gemaakt is van bloem, macaroni, gedroogde bonen, pudding, gebak en vla.Maar er zijn uitstekende beefsteak of maer vlees, fruit en melk dieet, het fruit dieet vooral uitstekend voor reductie.Een af ​​en toe snelle dag, of bepaalde dagen van calorieën met een week, zijn ook goed.Een snelle methode om het overmaat van calorieën te verminderen is een dieet van gebakken aardappelen en een weekje schuimende melk, drie keer per dag, voor een week per keer.Of, in plaats van helemaal voor een dag vast te drinken, drink elke drie uur een glas karnemelk.Nogmaals, kleine hulpjes van favoriete mestvoeding, of het vallen van een ding voor een ander, zullen het einde helpen – wat is de vermindering van uw calorie overschot.Dit is het hele geheim van het verminderen van vet en het feit dat het figuur naar zijn normale fysieke beste, zijn legitieme schoonheid van de omtrek, waar het dieet betreft.

 

Wat het kan eten

Een aantal uitstekende boeken die in grote details omgaan met de verschillende manieren van controle van de

calorieën, om gewicht en vet te verminderen, zijn gemakkelijk verkrijgbaar.We hebben zelf wat details gekregen, hoewel dieet- en vetvermindering hier alleen in de relatie tot lichamelijke schoonheid wordt overwogen.In de reeds genoemde boeken worden tal van "voorbeeldmenu's", enz. Gevonden.

 

Voedsel die u kunt eten, en nog steeds voelen dat u uw figuur niet verraagt, omvat: (1) Elk vlees of spel, sla varken op.(2) Alle zeevruchten, waaronder kreeft.(3) Fruit, met uitzondering van druiven en bananen.(4) Salades en vleesjellies.(5) Tomaten, pepers, olijven, selderij, komkommer, chili saus en Worcestershire.(6) Alle fruit desserts.

 

Schoonheid en gezondheid gaan hand in hand.Uw huid, uw haar, uw figuur, indien niet gezond, beroven uw mooiste eigenschappen van hun charme.Maak gezondheid de hoeksteen van een intelligente studie en cultuur van elke iota van schoonheid die u heeft.Fysieke schoonheid betekent in de beste zin een afgeronde fysieke ontwikkeling op basis van gezondheid.Maak het beste uit je figuur en elke charme die je individueel kan bezitten.Zo is het evangelie van dit artikel.Als de leringen ervan worden gevolgd, is het schoonste geheim van de schoonheid – uw beloning.

 

Bronnen:

https://dieetexpert.jimdo.com/
https://hulpbijgewichtverliezen.jimdo.com/

OFF

Categories: Gezondheid

Digikring


artikelplanner.nl Webutation

3-niche-links

3 NICHE LINKS

.

...