Je spieren sparen bij het afvallen

Een koolhydraatarm, eiwitrijk dieet kan een slechte invloed op je spieren hebben. Wat? Spieren bestaan toch voornamelijk uit eiwitten? Ja, dat klopt. Als je echter niet voldoende koolhydraten binnenkrijgt, gaat je lichaam energie uit vetten en eiwitten halen. ook — in extreme gevallen — uit je eigen spierweefsel.

Bij de meeste populaire eiwitrijke diëten worden zelfs nog kleinere hoeveelheden koolhydraten aanbevolen, soms zelfs niet meer dan vier gram per dag.

 

Het ketonenniveau in de gaten houden

Ketonen zijn verbindingen die geproduceerd worden wanneer je vetten verbrandt zonder voldoende hoeveelheden glucose, een situatie die gemakkelijk kan ontstaan wanneer je voeding weinig koolhydraten bevat. Ik afmeer er in je lichaam hoge concentraties ketonen geproduceerd wouten (een situatie die we ketose noemen), verandert de pil (zuurgraad) in je bloed en kun je in een mogelijk dodelijke coma geraken. Met gewone koolhydraatarme, eiwitrijke diëten zal dat zo'n vaart niet lopen. maar ze kunnen toch genoeg ketonen produceren om:

  • je urine naar aceton te laten ruiken (nagellakremover):
  • je adem en zweet een onaangename geur te laten krijgen;
  • je misselijk te maken;

 

Het zal je verbazen hoeveel dingen over suiker 'die iedereen weet' niet waan zijn. Bijvoorbeeld.

  • Suiker is niet natuurlijk. Sucrose, of witte suiker, is een zoete verbinding die is samengesteld uit glucose en fruitsuikers (vruchtensuiker), stoffen die van nature in planten aanwezig
  • Suiker is slecht voor het hen. Bij zijn Wat witte suiker onnatuurlijk sommige mensen die overgevocki maakt, is dat de kleur eruit verwijderd voor koolhydraten zijn, leidt bet eten is om het product aantrekkelijker te van suiker tot een hoger niveau sen maken Voedingstechnisch gesproken bloedvetten, wat een verhoogd risico ken is suiker echter niet minder waar op hartaandoeningen oplevert Mendevol dan honing of do natuurlijke sen die niet gevoelig voor koolhydraatsuikers in fruit en groenten. In feite ten zijn, kunnen suikers probleemloos zou je kunnen zeggen dat bruine 5111 verwerken, hoewel wel wordt aiingeker net zo natuurlijk of onnatuurlijk is, raden om de consumptie van suiker omdat het geraffineerde suiker is te beperken tot maximaal tien procent waaraan melassestroop of karamel is van je dagelijkse celoneilin toegevoegd voor de kleur. Bruine SlIikar bevat in feite wel wat meer voedingsstoffen, maar als je kijkt hoe weinig suiker we gebruiken, zijn die hoeveelheden te verwaarlozen tien krijgt, dan kom $ft dan Dat is wat er mist mensen gebeurt die een vet• arm dieet gaan volgen en in plaats van vette dingen zoete, calorierijke koekjes gaan eten Beheers je je aui keninname, dan beheers te je calorie inname en ook je gewicht.
  • Suiker maakt mensen (vooral kinderen) overactief. Nee Volgens Marl, Woiraich, professor in de kindergeneeskunde aan de Vanderbilt University laten de statistieken die voortkomt
  • Suiker veroorzaakt diabetes. Nee, men uit 23 studies geen stimulerend maar het eten van suiker kan het rist effect van suiker op kinderen zien. In co op complicaties wel vergroten bij feite zijn koolhydraten, zoals je in diabetici, mensen die onvoldoende hoofdstuk 8 kunt lezen, kalmerende insuline produceren of geen grote chemicaliën. hoeveelheden suiker tegelijk kunnen metaboliseren.
  • Van suiker word je dik. Ja, als ie zo veel suiker eet dat je er een enorme hoeveelheid calorieën mee naar bin
  • Suiker veroorzaakt cariës. Absoluut. Geen twijfel over mogelijk Poets dus je tanden En gebruik floss. Na elke maaltijd.
OFF

Categories: Links

Digikring


augustus 2018
M D W D V Z Z
« jul    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031